Informacja Zarządu NUMERON. Ciągłość działania Spółki.
Szanowni Klienci i Partnerzy Biznesowi NUMERON,
W związku z zagrożeniem chorobą COVID-19 przekazujemy Państwu informację na temat aktualnych standardów prowadzenia przez nas działalności gospodarczej oraz procedurach ochrony pracowników, klientów oraz partnerów NUMERON w obecnej sytuacji. Prowadzimy stały monitoring rozwoju sytuacji prawnej i biznesowej związanej z COVID-19. Wszystkie podejmowane przez nas działania dostosowane są do aktualnych instrukcji Ministerstwa Zdrowia, WHO oraz zapisów specustawy i przepisów wykonawczych.
Naszym głównym celem jest utrzymanie ciągłości działania i nieprzerwane świadczenie usług.
Poniżej komentarz dot. głównych obszarów działalności PI NUMERON.
- Wdrożenia oprogramowania ENERGIA 4
Rekomendowana dostawa oraz wdrożenia aplikacji ENERGIA4 z wykorzystaniem usługi zdalnego dostępu. Posiadane zasoby informatyczne oraz dotychczasowe doświadczenie NUMERON, umożliwiają w pełni wydajne oraz efektywne wdrażanie oprogramowania i jego obsługę w środowisku Zamawiającego. W przypadku realizacji projektów, których zakres uwzględnia wykonanie układów transmisji danych do systemu ENERGIA4, planowane jest prowadzenie prac instalacyjnych i montażowych samodzielnie lub we współpracy z podwykonawcami na zasadach określanych indywidualnie ze Zleceniodawcą robót. Monitorowane jest na bieżąco ryzyko niewywiązania się z zawartych umów spowodowane epidemią.2.
- Serwis oprogramowania ENERGIA 4.
Proces przebiega bez zakłóceń. Rekomendowane jest wykorzystanie usługi zdalnego dostępu. Posiadane zasoby informatyczne oraz dotychczasowe doświadczenie NUMERON, umożliwiają w pełni wydaje oraz efektywne serwisowanie oprogramowania i wsparcie Partnerów w środowisku ich przedsiębiorstw.
- Produkcja urządzeń.
Proces przebiega bez zakłóceń. We współpracy z naszymi dostawcami, zabezpieczony został łańcuch dostaw na najbliższy kwartał. Na podstawie wspólnej oceny ryzyka wnioskujemy, że niebezpieczeństwo przerwania lub opóźnień dostaw podzespołów pochodzących z regionów świata dotkniętych pandemią, ma tendencję spadkową.
- Sprzedaż urządzeń oraz oprogramowania.
Proces produkcji urządzeń przebiega bez zakłóceń. Posiadane stany magazynowe zabezpieczają zdolność sprzedaży na dotychczas realizowanych średnich poziomach. Wszystkie urządzenia z oferty NUMERON są dostępne, gotowe do wysyłki.
Obsługą
zapytań oraz zamówień zajmuje się Dział Handlowy. Infrastruktura informatyczna
firmy NUMERON jest w pełni przygotowana na taką ewentualność, dlatego możemy
zapewnić ciągłość i wysoką jakość świadczonych usług. Nasze biuro pracuje zdalnie. Jesteśmy nadal do Państwa dyspozycji
pod telefonem stacjonarnym +48 34 3610086, a także mailem marketing@numeron.pl
Zachęcamy Państwa do korzystania z możliwości wideo-połączeń i telekonferencji w miejsce potrzebnych spotkań.
- Reklamacje i naprawy urządzeń.
Proces przebiega bez zakłóceń. Zgodnie ze standardową procedurą, w celu zgłoszenia reklamacji gwarancyjnej lub naprawy pogwarancyjnej zakupionych w naszej firmie urządzeń prosimy pobrać poniższy formularz dostępny w formacie PDF na https://www.numeron.pl/reklamacje/ a wypełniony dokument należy przesłać na adres: reklamacje@numeron.pl lub naprawa@numeron.pl
- Wysyłka towarów.
Proces przebiega bez zakłóceń, w standardowych terminach. Pakowanie oraz wysyłka urządzeń wykonujemy przy zastosowaniu środków ostrożności tj. środków higieny (płyn dezynfekujący, rękawiczki jednorazowe). Paczki wysyłamy dostawcą uzgodnionym z klientem.
- Szkolenia.
Proces przebiega bez zakłóceń. Rekomendowane wykorzystanie usługi zdalnego dostępu oraz organizacja szkoleń w formie tele- lub wideokonferencji. Posiadane zasoby informatyczne oraz dotychczasowe doświadczenie NUMERON umożliwiają w pełni wydajne oraz efektywne wdrażanie oprogramowania i jego obsługę w środowisku przedsiębiorstwa. Plan ciągłości działania.
- Ogólne wytyczne dla pracowników NUMERON.
- Wprowadzenie możliwości pracy zdalnej we wszystkich możliwych obszarach. Posiadana infrastruktura IT umożliwia bezproblemowe wypełnianie zadań w formule zdalnej, a w razie potrzeby rozszerzenie obowiązku na wszystkich pracowników NUMERON.
- Ścisłe przestrzeganie wytycznych dotyczących warunków pobytu na terenie zakładu pracy Zleceniodawcy oraz innych indywidualnych ustaleń przekazanych przez Zleceniodawcę.
- Organizacja podróży służbowych z wykorzystaniem komunikacji własnej. Zakaz korzystania ze środków komunikacji publicznej.
- Zakaz wyjazdów prywatnych oraz służbowych pracowników NUMERON do krajów zagrożonych epidemią COVID-19 wskazanych w komunikatach publikowanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego.
- Obowiązek 14-dniowej kwarantanny dla pracowników powracających z podróży prywatnych i służbowych rozpoczętych przed wydaniem powyższego zakazu oraz osób mających kontakt z osobą zakażoną. (Aktualnie 0 przypadków).
- Dodatkowe informacje +48 34 3610086 lub numeron@numeron.pl
ZARZĄD Pracownia Informatyki NUMERON